imorgon gäller de ;D

Vilket jävla väder ! , Höll på att flyga iväg när jag gick emot Amanda skulle in i ett jourlivs för att köpa cancerpinnar & skulle fälla ner my umbrella ist för att de blev nerfällt åkte det in och ut ;O snö/regn outside i hate it !
Umgicks med Beccs & Amadeus lite nu innan jag åker imorrn (A) trevligt trevligt ^^
Samma katastrof promenad nu hem vädret SUGER VERKLIGEN här i Sverige !
& I helgen ska det Snöa ? tur att jag slipper de må jag säga er jag e verkligen en snow hater på hög nivå av dess like.
euw, urs & fy för kylan & snön & vintern, allt inom (kallhet)
sen e det en annan femma om jag e kall som person ;) , ( MITT FRÅN INGENSTANS )



Längtar fruktansvärt mycket tills imorrn, jag tjatar hela tiden så kanske ska sluta längta för mycket som jag gör.
Det blir bara jobbigt för mig själv , de kommer när de kommer liksom . men imorrn just den här tiden sitter jag på flyget vettni ;D känns faktiskt UNDERBART!
Just ja tillägnade er en EGOBILD på mig själv ( the blogger ) som ni vet!
Äsh, orkar inte skriva mera nu, jag skriver bara en massa onödig trams about me, hoppas allt e bra med alla där ute & för guds skull blås inte iväg i stormvinden!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det vacka livet.

Våra bloggar heter likadant :)

Kram

2008-10-30 @ 23:37:54
URL: http://labellaviiita.blogg.se/
Postat av: Caitlin

Gaaah imorn drar vi gumman<3

2008-10-31 @ 00:08:39
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Annie

fin du är =) Du är lik michel på nått sätt ögonen kanske :) hoppas vi ses snart puss annie

2008-11-14 @ 14:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0