Kvälls update

pengar rullar in som dem ska det går bra nu ;D
det får bli kvällens mening ! :)
Slutade sent idag, men är ändå inte lika trött som jag brukar , fan 16.40 e sent att sluta tycker ni inte de :( ?
Tänkte svika mitt löfte om att sköta mig bästabästa i skolan idag men icke det, jag stannade kvar trots att det var hur segt som helst , jag tycker jag allt e duktig nu " skol trött " you know , ingen skolkare annars tro inte det dåliga om mig! :D

Såg nyss avnsitt 8 utav Prison Break, säger bara det hur bra får de vara ?
Men jag blir galen, när de slutar dåligt eller bra för då vill man bara ha mer utav det.
så ingenting kan göra så jag slutar se Prison Break, bara för jag skulle bli besviken på ett avsnitt ? "JO TJENA" inte mig likt, never ! :D När kommer nästa ? i want to see it ! ;D GAH !

Imorgon blir det att festination i Västerås & gå ut där på krogarna om det blir som planerat som jag då hoppas :)
& bara så ni vet så kommer jag ha tillbaka mitt gamla nummer från och med morgon dagen jag e överlycklig
ska hämta ut det på posten SING HALELULJA :D & det har ju ni flesta där ute så ;D join it !

Nej, men iaf ni som inte ser PRISON BREAK går miste om någonting det tycker jag om ganska mycket
COLD CASE , DESPERAT HOUSEWIVES , bra filmer osv ;D men ni e ju dumma , som missar det BÄSTA !
BTW, så e min Samsung mobil cp, och bara 2 veckor gammal ungefär, ansluter inte till datorn fastän den gjort det förut
USBkablarna e heller inte trasiga eller något , and i want new music & lägga in bilder från mobilen till datan :( Vad fan ska jag ta mig till ARGH ! :O

Nej , nu ska jag dra mig själv in emot duschen
& inte joina datan mer för idag
nice att du läser bloggen liksom i like it ;D <3
8 days left, and then CYA SWEDEN
TJINGELING :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0