kvälls update ;

Yes , dudes har flummat till max i mitt hem hela jävla dagen med Kakie-flavour http://caitlinz.blogg.se and Beccs !
Och nu har Beccs bränt 2 skivor, ifrån min data eftersom jag har the best music in the world ^^
som sagt bra MUSIK STIL (självrespekt) for a while ;D HAH !
iam so fucking wild right now, vill bara ta tåget emot sthlm me tjejerna kroga & träffa Greken mer än allt annat
får krupp i lilla Eskilstuna, det måste ni ju förstå det är ju ett råttbo så att säga :P
Nu har vi nothing to do, och tänkte faktiskt köpa oss en elvodka :D
Vi alla e lediga imorrn i stort sätt. 
Iallafall jag o Beccs. Caitlin e en annan femma men hon börjar late :)
så de säger sig själft. WE CAN DO IT IF WE WANT IT RIGHT ? ;D
Nu håller vi på & ringa lite elpeoples, som kanske kan ha en elvodka åt oss tjajor!
Önska oss lycka till med att hitta en på en fucking boring thursday.

Ger er också nu chansen att checka på en snygg gammal bild på oss tre
från när vi var minderåriga på krogen för ett ex antal årsedan ;D MOHAHA (6)
check this out ;



From Lotus Lounge *garvar-sönder* :D ärligt talat se på oss ^^
btw, i was half blond, in this pic & ser förjävlig ut haha ^^
Lite kul o bjussa på sig själv ibland ;D
TAKE CARE AND WISH US A GOOD EVENING!
Ladys, and gentlemans ciao :*

Kommentarer
Postat av: Lina

hhaha sötnosar netteeh

2008-10-02 @ 21:18:18
URL: http://crossfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0