Lördag ;

Helluw, :D

Vaknade upp nyss, här at Caitlin'z place igår efter bion promenerade vi hit & checkade på
första Gudfadern :) Älskar dem filmerna så sjukt bra !
& man tröttnar aldrig, kan ha maraton efter maraton & bara sitta & glo på dessa långa filmer om det e så! :)

Min hals e helt fucked up i hate it :( men vad gör man inte ?
Det e ju trots allt höst & kyligt, man blir ju sjuk men jag e det JÄMT, blir jag lite frisk för en stund blir
jag sjuk igen efter 3 dagar! :( har sådan otur jag!!

Mabye att man drar emot estockholmo idag me girlsen ;D kakie.pau & beccs måste ringa & väcka alkisarna soon, PAU & BECCS vill säga ;D mohaha ! Drar vi emot sthlm, får jag träffa mannen iaf som jag verkligen saknar till tusen!

Btw, så var Patrik 1,5 sjukt rolig :D tyckte den var mkt braow ! & killen i filmen var såååå sööööt :D
En mkt rolig & fin film , har du humor se den ;D jag skrattade sönder bion vill jag säga er MOHAHA :D

Trevlig Lördag
PUSSPUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0