Lördag vs söndag ;

Halluwhalluw, gott folk !!! :D

Tänkte bara börja med att säga, att jag & kakie-flavour djurade hemifrån henne igår to my place jag duschade & fixade mig på 40 min, sedan tog vi 16.04 tåget emot Estockholmo, sådär spontant eller vad man säger, väl där började vi med att gå emot kungshallen för att käka, där käkar vi jämt asså ;O vårat macho-ställe liksom, de e där vi e stammisar när vi väl e i sthlm! " som e rätt ofta " ;D
Vi valde att ta chinesefood , kakie vågade testa ngt nytt ist för sitt jävla tikka massala ! ;P
"FamiljeLyckan" som jag sagt innan var god tog hon & jag biff schezuan, flashigt o veta vad vi åt va ;D ?

Efter det stampades vi omkring i sthlm for a while gick till gallerian, för & se om footlocker var öppet men icke, det hade precis stängt! :) sedan träffade vi Greken vid plattan ungefär! Drog oss emot gamla stan där vi tog en varsin ÖL Jag & kakie-flavour & the greek ^^ efter ,det blev det en till & en till & en redbullvodka & en till ÖL osv ^^ you name it .. vi blev fast in the old city i sthlm, vi som hade tänkt ta sista tåget hem men ICKE! ;D
Petros drog också iväg för att käka osv, då sysslade jag & kakie-flavour med att dricka Redbull/vodka ;D

Nicenice, kvällen drogs iväg det blev natt, vi var kvar on same place! " stället var fullproppat " världens högtalare på ett icke-dans-ställe ;O grym musik anläggning för ett sådant mindre place !
folket vimlade omkring i hela (krogen) , olika folk satt bredvid oss folk bytte bord som man går på toa när man e onykter, det vill säga hela tiden ;P
helt plötsligt satt de två hyperaktiva, människor bredvid oss som hade dansat för kakie-flavour & petros medans jag var på toaletten eller en tjej & en kille som hade händerna upp till "PUT YOUR HANDS UP FOR DETROIT!"

De hade velat seta vid vårat bord men kakie & petros hade typ nekat de ;P
Men när jag kom tillbaka tillät jag dem givetvis att få sitta bredvis oss liksom " new peoples " jag e social (A) ^^ .
Visade sig att den där killen "Pontus från skarptull", var en mkt jobbig prick som visade en sida som att han var en kille som var med i Sex and the city typ & var på trekantsjakt "3-kantsjakt" ute på krogen en lördags kväll med sin väninna.
Eftersom när jag & petros var ute & rökte me honom frågade han ut cirka 3 gånger vart jag bodde eller VI vill säga, & om vi var tillsammans osv osv ^^ på ett stötande sätt emot båda hah funfun!! ^^ men han var JOBBIG vill jag lova & han skulle väl inte ha nekat mig & greken ;O HAHA !

Innan krogen ens hunnit stänga begav vi oss ut därifrån, pga musiken hade blivit allt för hög så våra huvuden höll på att sprängas i bitar, vi gick omkring lite i gamla stan checkade , & tog sedan bilen emot inner stan. för att checka om stationen var öppen , då var klockan kanske 3? men icke sade nicke den var inte öppen alltså ! så vi kunde inte se hur första tågen gick , :O vi tog bilen emot hamnen chillade out in the car som värsta lafferzz, without lifes !
Hela natten tillägnade vi i bilen eftersom , tågstationen skulle väl öppna tänkte vi?
Efter att kakie-flavour sovit lite drog vi oss ÄNTLIGEN emot stationen , tänkte typ YES TÅGET GÅR TYP 6 ?
Men när jag kom fram till skylten & det e "söndag" ser jag att första tåget Sthlm-Eskilstuna inte går förän 8.50 jag fick mig ett gott skratt men ändå lackade jag ju sönder, men vad kunde man mer göra än att skratta ?
Kakie-flavour som var en nyvaken vän, skrattade i tackt! HAHA ;D

Vi bestämde oss för att gå emot bänkarna där folket låg överallt, SAJK-SECURITY VAKTER sade åt alla som "vilade/sov" att här kan ni inte ligga hur många gånger måste vi säga åt er för att ni ska förstå? Här sitter man upp !
Jag kakie & petros suckade & kollade emot vakterna ! helt onödigt liksom, LÅT STACKARNA SOVA !
De var ju inte uteliggare direkt utan resenärer som väntade på tåg som antingen var trötta eller fulla ;P
& GO for it uteliggare , dem av alla borde ta sig i akt att dra sig in emot bänkarna bara dem inte e otrevliga emot folk runt omkring men ändå jävlas me vakterna ;D höhö !
jag måste ju tänka på "situation stockholm" :D dem e människor dem me pundarna/uteliggarna/alkisarna osv!

Caitlin köpte kaffe & latte & bullar på pressbyrån där inne i stationen , säger då det till er KÖP ALDRIG KAFFE LATTE i pressbyrån vad du än gör , "surmjölk" (gammal) asså säger då det de smakade PISS & man mådde sjukt dåligt utav den! euw, man ville bara göra en throw up asså! ;O
Petros drog sig hemmåt emot kista sen, då var jag o kakie kvar, 3 marokaner blev då tillsagda utav vakterna att "EJ LIGGA PÅ BÄNKARNA" Dem gick därifrån då utan deras väskor jag trodde direkt de var Terrorister för när dem lämnade uppsyn över sina saker skrattade dem till, men de visade sig sen att en utav dem låg kvar jag & caitlin blev livrädda jag sade ; Jag kastar mig frammåt om det sprängs här inne vi borde typ gå ut om 3 min om dem inte kommer tillbaka!
Caitlin höll med men sade också att " du ser för mycket på filmer " HAHA ;D

Nog om det ,
MUPPAR PÅ HÖG NIVÅ HAR VI VARIT I EN FULLSPÄCKAD LÖRDAG & SÖNDAG I STHLM :D
Med mycket roliga "kommentarer & citat utav oss" vi e allt grymma asså ;D
Nu ska jag tillägna er lite bilder från tåget till sthlm, väl i sthlm & tåget hem , check this out ;

Caitlin                    Mongobild             The train

Överlyckliga?        Ego                         Eyooo ;D

Krogtjejen ;D        Hinkar'n ;O            Talk to the hand

Magnifique ;D                 Out in the old streets

        Home train-slackerz ;D


När vi väl anlände etuna igen, blev det hem till mig direkt emot sängen där vi låg o sov ett ex antal
timmar och jag kan säga er såhär ; DET BEHÖVDES :D
efter att ha varit uppe the whole fucking night^^ var uppe i ett dyng jag!
men,
Härligt härligt^^ & sova iaf  nu blev det nog mycket för er att läsa men iaf,
Kakie-flavour tack för en braow helg i love you girl <3

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha=P love you too<3 men d bästa va ändå att du inte märkte när din morsa kom in o snacka med oss o ba, väggarna huuuh, asså du va heeeeeelt....väck haha=P

2008-10-05 @ 21:25:45
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0