Morning

Helluw helluw & good morning !

Gick upp sjukt tidigt vaknade utav att mami , gick omkring o snackade i telefonen så varför somna om, om jag ändå ska till stan runt 12 - 13 ? :) Har lite tid att fixa mig nu & äta frukost ^^
Checkar också runt på Grader i Tunisien ( sousse ) & deras Valuta skillnad.
1 dinar = 6.70 sek
Grader där just nu ; + 27 klagar inte :) hoppas vädret håller i sig och är bra när vi är där ^^
För fredag natt anländer vi och skiteri e det inte fint på lördagen blir jag fan tårfylld :(

Ska emot staden med Kakie som sagt om några timmar, växla cash o köpa stuffs inför resandet
sen ska jag fan hem o packa endel, lite TAGGAD MAN E NU DÅ :D asså 3 days left , kan inte tänka mig
att nu är det DAGS :) dra ifrån SWEDEN HALELULJA MOMENT ! :D

Har inte så mycket mer att skriva , än att JAG E MORGON PIGG IDAG :D
Resfebern som gör att man vaknar kanske ?

bjuder på en jävla sexig fyllebild ;D haha caitlin = normal
jag = alkoholist ? HAHA :D fyfan ser helt beng ut ^^
det var det roliga i hela bilden.



PUSSPUSS :*
updates later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0