MOVIE NIGHT ;

You, know chill helg för min del :) en hel lugn helg utan alkohol jag känner mig så duktig
för den där "alkoholist-stämpeln" man kan få om man dricker om helgerna vill jag inte få :)
e vare sig inte en heltids alkis eller helg alkis vill säga, and thats the truth!
Men det e kul att festa till emellanåt, när man inte gjort det på ett tag :) det kan ingen neka ?

Så back to , this evening ikväll blir det att chilla med film & godsaker med kakie-flavour , Beccs & Kanske Amadeus ;D FUN FUN ^^  Inte bra för formen när det gäller "chips/cola/godis" osv men man måste ju unna sig lite gott emellanåt med jämna mellanrum eller hur ? :) Tycker inte det e fel alls, finns vissa som moffar chips påsar varje dag & jag e inte en utav dem så jag kan faktiskt säga att " JAG ÄR DUKTIG " & ätit ytterst lite idag tappat aptit förmågan ;O hum ? inte mig likt.



Hoppas alla där ute får en trevlig lördags kväll / natt :)
Även om ni festar loss eller har en hemma kväll ^^^
För det ska jag försöka ha ;D & e jag med girlsen så finns det ju nästan inget bättre ?
Än att umgås med dem vill säga :D
PUSSPÅERDÄRUTE :*

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahahhahahaha omggg sää vadå Mytomaaaaaan haha, kvällen blev ALLT annat än chill maaan, måste nog bli en skärpning på hög nivå asså, haha shiiit!!!!1½ liter sprit senare och vad sägs utav oss alla då?? Haha, säger ba stackars Amanda som skulle jobba!!!!

2008-10-12 @ 21:40:02
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0