Ny dag , ny vecka , nya tag & nya möjligheter

Ja,visst är det så ;D
Igår kväll/natt ställde jag klockan på 8.00 för att kunna gå upp, fixa mig ta en kopp kaffe & för att bara ta det lite lugnt innan jag skulle till praktiken. Men icke , jag gick upp 9 ist, blev lite mooore stress, & en snabb kaffe & ingen ro innan jag skulle promenera emot city ^^ men jag klarade det galant jag e smidig & snabb när de gäller! ;D

LunchadeSpicy Hot , med Kakie-flavour så mys så :)
Snackade massa BULLAR, o bara kunde leva for a while "vilopaus" ifrån praktiken, inte för den e jobbig direkt
jag diggar Ginatricot men ändå skönt med en paus :D skulle vem som helst tycka, man behöver ju lunch right?

Roligt samtalsämne , hade två arbetskamrater när jag anlände tillbaka nämligen "snablar" tror du fattar vad va ;D?
Tog lite finare(roligare) ord för det ^^ gud vad jag skrattade! Den ena
" Han säger att han aldrig mätt sin, vilken kille som helst har väl mätt sin ?"
& den andra ;" det skulle ju jag ha gjort om jag vore kille  =D "
Haha, dem e roliga & har humor iaf ^^ bara girls på ginatricot det e ju skojs! girlpowa ^^

Efter praktiken, kom kakie till Ginatricot & mötte upp mig för att sedan promenera emot henne :)
var där cirka en timme , promenerade sedan hem med music in my ears ^^ & funderade över my life , the future ,nutiden och allt! mitt liv e kaos som en storstadstjejs liv in the big apple typ :P
Fast jag bor i lilla Eskilstuna, tufft tufft ! mkt tankar , mkt frågor kommer upp i huvudet. why ? sånt e livet helt enkelt.

Har lagt in bilder från Polen i datorn , min kära mor har nämligen varit där med jobbet en vecka & hon kom hem i fredags ska visa er bilder sen, min data e lite wierd nu så kan inte infoga några bilder in i bloggen ;O wierd^^
kakie ringde nyss & hon skulle cykla hit så ska sluta blogga nu & vänta på att de plingar på dörren, o snacka fotboll & massa trams me folk på msn ^^ tills dess PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0