Ny vecka , nya händelser

Yeeeees, det är vad det är idag är det Måndag :D
som nog alla där ute redan vet .^^ En seg dag men men mycket sömn & COLA & GLASS har varit min passion idag
kan jag nog säga er .
Tv.n har varit min Älskare idag, haha ;D sett allt , från Extreme home makeover- The Hills - X effect - Next - Made - Cold Case , ja allt möjligt vill säga denna dag har varit en TV SITTAR DAG , men jag har ju HöstLov så tycker att man får göra sånt ;)

a dude from sthlm , skulle komma to my place men blev inte så pga jag sov för länge kanske ? ;O ash ^^
shame on me ! :D
Idag är det bara 4 DAGAR KVAR TILLS TUNISIEN hörrni !! ^^ :D
& imorrn gäller det att gå på stan Med Kakie-flavour och köpa de sista inför resan
Cocosolja, solcreme, aftersun, osvosv ^^ :)
& växla cash på forex till tunisiska pengar ^^ dinares, tror jag dem heter !
Känns riktigt skönt att göra sådant , eftersom då vet man att det snart gäller
längtar så fruktansvärt mkt tills jag e väl på Arlanda, & väntar på bättre tider sen när timmen är inne för att
gå på flyget emot Tunisien , & väl i Tunisien kommer jag bli helt Crazy ;D Oooh, så härligt att få säga ajdö till Sverige for a while I LOVE IT :D



Nu ska jag försöka fixa me min mobil anslutning till datorn, blir helt galen på att det inte funkar
i need good new music & vill överföra bilder in i datorn , äsh wish me good luck iaf !
& TAKE CARE DÄR UTE :)
PUSSPUSS : *

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Asså nu e d faaaan snart dax, gaaaaah<3

2008-10-27 @ 21:45:54
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Netteh the blogger ;

i know that darling :D soon ^^ TUNISIA <333

2008-10-27 @ 22:52:38
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0