Nyvaken ..

Helluw, nyvaken & väckt utav min vän Beccs ;O
Hatar att bli väckt via telefon & IRL, men den här gången var det helt okej att bli väckt klockan e ju ändå
vid 12 tiden så ;O måste kanske upp ?
Med tanke på att jag ska upp vid 5 imorrn ungefär ta ett tåg 6.52, & bli stylad vid 8 ! (A) får VERKLIGEN INTE FÖRSOVA MIG!
Det e en viktig dag imorrn "MODEMÄSSAN" snackar jag då om ! :D
Alltså ska jag gå Catwalk jag & hela min klass & parallell klassen under hela dagen 10:00-16:00 1gång i timmen ;P
Inte direkt Victoria Secret Show men ändå stort då alla skolor i Västerås kommer & tittar ? Pinsamt, men ändå kul att bli stylad i LOVE IT :D



Nej, nu måste jag tänka på mig själv ett tag & hoppa in i duschen sedan ta en promenad i de fina vädret med blåst, till rixvideo & lämna filmerna vi hyrde i helgen med Beccs ^^
Återigen så jävla skönt att vara ledig så jag bara svävar på moln just nu ! :D
UNDERBART , laaater blir det nog till att dra to Stenby to Pauline's place !
skojsskojs!

TJINGELING , UPDATES LATER ;D
KISS AND HUGS ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0