Onsdag ;

Flashig-day, alltså idag har det varit en bra dag, varit gladare än jag brukar idag iaf ;D
& det e ju ett pluspoäng i kanten , visst visst ;D ?
In school var de helt okej, pallade me the whole day, alltså jag blir så STOLT över mig själv må jag säga er!
höhö (6) *latmask,numbero uno* brukar jag ju allt vara nu i Höstrusket ;P

Back to the reality, back to my life, away from school for a while ;
efter skolan drog jag hemmåt, väntade där på Caitlin som skulle ha mött mig vid the train station men hon sussade glatt, hon. Men till slut kom kvinnan. ;D
sedan tog jag & kakie & beccs the bikes to tunapark . där de shoppades loss ;O jag hade så tråkigt i provhytten inne på H&M så tog mig en hatt & lekte lite MS.RICH-BITCH for a while!  a'la france :D
får ju inte glömma the trenchcoat..
and look at this pictures
;






You name it , jag var tokig i provhytten ;O
Haha, fantsyfantsy !
look like audrey hepburn?



back to another things,
Catwalks övning imorrn inför next weeks,
Catwalk ons-tor ska bli stylade av sminköser & frisörer ;D HALLAW ^^
Längtar tills dess de ända roliga i Mode&Design ungefär ;O
& När kläderna e klara efter man designat & sytt , de får man inte glömma
det e kul de me ;D

ÄSH, nog om detta ^^ GODNATT &
I LOVE MY GIRLS CIAO ;*
<3

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha, och ja va typ angry pms i provhytten, men vafaan, e ju nervös för hur det ska gå på mina besök imorn?? haha, hallaaaaaw köpte ju finbyxor och allt inför dessa möten;) Och Beccs hittade sina jeans & underkläder för 600.....spänn, haha. LOVE<3

2008-10-08 @ 23:10:14
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0