Party weekend

Halluw,
Fredagen har jag redan nedskrivet i inlägget innan :) Inte ska jag behöva skriva ner det igen mer än
FULLSPÄCKAT :) hade 2 bilder sen tågresan hem ifrån Stockholm på mig & kakie men kan inte lägga in från min samsung , så i hate it alot ! menmen .

Gårdagen blev en slowly kväll , trodde vi ?
Icke , vi drog hem till Kakie's dads place jag & kakie sedan kom emma efter ett tag :)
Satt umgicks snackade bara bullar som man brukar göra.
Sedan ringde jag Jimmy & frågade vad han sysslade med
han & Latino (parkenMartin ville komma över tog inte lång tid sedan kom dem.
Det smashade upp en 1,5 platta Cider sedan var det FUCK THE DEALER &
ringen & vattenfallet som gällde , & vi blev väl lite lulliga eller iaf vissa :) ?

Sedan, började det ta slut så vi körde en repris av att ta caitlins dads elvodka, stackarn :(
aja ^^ köpte schweppes Helt rolig kväll men sov inte så jävla skönt trots jag låg i kakies sköna soffa :)

Nog om det , djurade mat på äckel Bamboo City aldrig mer , fan I NEVER GO BACK :(
dyrt typ för skit & otrevligt bemötande utav dem som jobbar , eller iofs inte då vi gick igen
då blev väl dem överlyckliga !

Nu e vi hemma hos mig jag & kakie ska emot affären, vi skulle se film men bangade ur snabbt o bytte hela tiden mellan flera olika , enougth BYE IAM TIERD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0