sammanfattar helgen ;D

Helluw, gott folk seg söndag right? :D

Nu, vill jag berätta min Lördag/Söndag för er där ute ^^ som om detta vore en öppen (dagbok)
Let's go ..
Vi blev upphämtade igår av Ulrika Caitlins mamma jag & Rebecca här in NEWFORZ .
Åkte emot Rixvideo, där vi skulle hyra film efter många om och men, hittade vi 4 filmer för 49:- att hyra i 4 dagar blev

Äldre filmer som , Guds Stad " The City of God ", The Lost City, The Diary of Ellen Rimbauer & Bob The Butler.
Vi drog oss emot en foodbutique, & shoppade moffination 3 chips påsar en cheese ballz påse & en Marabou Choklad & Cola light for sure, i mängder ;O DET GÄLLDE FILM & MOFFINATION RIGHT?
Mötte Amanda vid Statoil som väntat in mig , Kakie & beccs, sedan drog vi oss upp emot Caitlins Crib.
Där vi började moffa & checka på Bob The Butler, ingen var dock inne i filmen & vi fick ideer om att börja DRICKA?
Caitlin fick panik , för hennes rygg låste sig när hon skulle på toilet not fun, så hon tänkte ska man hinka så de slutar göra ont eller ska jag ta ngn värktablett ?
Vi bestämde oss för att välja drickandet "vad sade jag nu om alkohol i tidigare inlägg?" GOSH ! :O

Vi fick fin besök av 2 trevliga killar våra compadrez som vi bett köpa med piggelin glassar & sprite för att vi skulle göra drinkar utav ABSOLUT PEAR ;D Började små dricka det ^^ satt & snackade bullar lyssnade lite på musik o bara umgicks, tillslut fick min vän kakie-flavour ryck o valde att ta en polsk 1 liters vodka-flarre av sin pappa som var i Sthlm på fin besök hos sin Quinna. Så Jag & Caitlin tog oss i akt att dra oss ner över gatan till statoil där vi köpte oss 2 schweppes 
alltid lika bra att blanda groggar me right ? :D
& sedan börjades de drickas på RIKTIGT like , our party style ;D 

Jag fick en idee om att dra ner emot "källaren" där Caitlin i hennes lägenhetshus har bastu, kök, gym & umgängesrum med barstolar & pingis bord :) vi spelade pingis & körde ngt spel men de varade inte så länge, & helt från ingenstans dök MARTIN , Morris brorsa upp ;D moha ! sedan drog vi oss upp ^^ umgicks lite mer , & ja :D bara levde for a while ^^
alla som drack blev nog lite salongsberusade & på lyset om man säger så , men aldrig helt fel ?
Trevlig kväll gårdagen FULLSPÄCKAT MÅSTE JAG TILLÄGGA STORT! ;D MOHAHA ^^
INTE FÖR MYCKET NÄMNT INGENTING GLÖMT ;p


Alla drog sig hemmåt förutom jag & kakie-flavour som sussade kvar at her daddyjankees place ;D ^^
Sov till 10 snåret ungefär , gick upp Caitlin hade städat fint o vi låg bara & chillade i hennes soffa några timmar & snackade gårdagen .
Sedan blev det att ta sig emot Nyfors för att möta Beccs, jag & Caitlin tyckte det var så vackert väder soligt & en fin höstdag vill säga, så vi tog en massa bilder ute, & fortsatte med bildtagandet tills vi mötte på Beccs som också ville vara delaktig i det hela gällande (FOTOTAGNING)

Gamlastaden, Höst/Löv/Sol , Bakfyllebus / Gangstahboos / Falukööörv ;

Så mycket bilder man kunde få denna söndag , blev också mer efter vi gått ut ur tunneln "bildenöver" i ljuset gick vi emot
LAAN THONG för att köpa oss lite Thaimat som vi käkade ute i höstvädret på en parkbänk som djur i Linbaneparken våra trakters kända park mohaha ;D ? !
KÄRLEK FÖR LAAN THONG

Sedan efter vi käkat ihjäl oss i cirka en kvart, så drog vi oss igenom våra TRAKTER
"Nyfors"
där det också blev lite ghettofabolous pics !

in the ghetto <3
in emot finare trakter där jag & min kära vän beccs bor, i Nyfors
här välkomnar rebecca er


Sedan gick vi hem till mig la oss i min dubbelsängish o checkade på Guds Stad
helt plötsligt hade alla slocknat, o filmen hade pausats/stannat utav sig själv .
Vaknade upp efter ett tag mamma sade de att ; Tyckte det blev lite tyst , anade att ni somnat!
pga, vi annars e skapligt högljudda tjejer (A) ^^
Här en bild på Rebecca när hon sussar så sött & vi retas lite haha ^^ ;

Äsh, hänt mkt i helgen iaf, blev andra planer emot den där
"helgen utan alkohol" mkt kan ske, när man umgås med sina tjejkompisar
ÄLSKAR'T det som inte planeras blir alltid roligast !
TACK FÖR ÅTER EN TREVLIG HELG ME ER GIRLS PUSSPUSS :*
& hoppas alla där ute haft en fin helg ^^ tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahahahahaha Lord have Mercy, galen helg blev detta, love ya<3

2008-10-13 @ 00:32:13
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: The blogger ;

GALEN HELG - AB OMG :D

2008-10-13 @ 01:15:09
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0