sammansatt kväll

Fixade mig , drog & mötte Alexandra "CAT" vi drog emot stan gick & fikade
tog after eight coffee & öl .
Drog oss emot Alexandra efter lite skitsnack & fikandes ( drickandes av olika drickbarheter )
blev facinerad utav hennes över maxade hem ;O DÄÄMN GÛÛRL !
Hennes farsa visade mig runt i (slottet) lägenheten som var HUDGE ! the right word ...
Gick emot järntorget köpte oxfilé pizza, drog oss emot alexandra men, ack nej vi hann inte upp .
vi vände & drog emot mig ist . checkade en niggaH movie <3 på kanal 7, bytte bort då rebecca kom efter 30 min INSIDER var det som gällde. sedan under en paus bytte vi till tv400 där var the haunting så då checkade vi såklart på den filmen som man inte sätt på evigheter den e fan helvetes nice! lite spooky också & över dramatiserat med ( datagjort effekt ) äsh, nice bajs iaf !



För ett tag sedan lämnade girlsen mig , :( efter att ha checkat skräckis & allt.
DÄMN DÄMN DÄMN , shame on you girls ! lämnade mig ensam här i stycket HAHA vad är de för stil?
Nejdå :)
Beccs ska med mig imorrn till tandläkaren 9.25 får väcka henne runt halv 9, flickan ska upp så ere bara vettni ^^ ;D som om de vore school times !  gaaah :) Längtar som fan, första gången jag kan le efter ett tandläkar besök mån tro ?
Tandblekning & shit :D MOHAHA (6) EVIL-GIRL !
Nu ska jag checka runt lite som ett COMPUTER-GEEK like usual !

PUSS & GODNATTERS :*
Btw, 1 dag kvar så drar vi oss emot Tunisia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0