samtal ;

Min kära vän Beccs, ringde mig just precis, & talade om hennes fullspäckade fredag ;O
säger bara omg, har jag onormala eller normala vänner det undrar då jag ?
Själv e jag inte normal eller onormal, för vad e vilket , man kan väl inte vara ngt ?
För vad fan e Normal?

Men back to the phonecall ;
Hon ringde & berättade att de varit schäffer hundar & poliser och omringat hennes lägenhet igår
för min galna vän , "Sorry Rebecca"
Hade lackat ur på en natzi som varit utanför henne & galen & antagligen onykter som hon var hade hon tagit a knife, för att gå ut för att HUGGA honom ? ;O Men fyfan fyllan kan ju göra mycket det kan man nog säga antingen blir man en ängel men oftast ett monster också då man dricker lite too much , för då "mr.alcohole" tar över ens kropp! HAHA ;D

Kan just bara skratta då Rebecca sade att hon & pau dragit hastigt från hennes hem, för att bege sig någon annanstans.
Hur tokiga vänner har man inte ? excuse, me men som sagt vad e Normalt & Onormalt ? ;D go girl ^^
Natzi'z can die !

TACK FÖR MIG MKT UPDATES NU!



Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahaha Beccs is the shiiit, farligt och gå nära bruden när hon e på lyset, hehe;)

2008-10-04 @ 15:13:10
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahaha shiiiiiit galen :D

2008-10-05 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0