Saturday

Helluw :)
Blev inte att dra till brorsan igår utan ist drog jag till Kakie-flavour & där var också Emma,
snackade massa tjejsnack & umgicks lite ^^ sedan trallade jag hem , för att se Wanted men slocknade
i mammas säng ;P så måste fortsätta att checka idag!

Till Den Patetiska Angelica ;
Läs inte min blogg om det stör dig så mkt ! :)
För vad får du ut utav , det Nothing?. Du känner mig inte,
så varför dra ut energi på att läsa min blogg ?
& du ska bara veta att du inte e "hemlig" när du kommenterar min blogg
utan ditt IPnummer publiceras , så snart kommer jag ändå veta vem du e! :D
Om du e någon angelica, anna , mathilda eller vem du nu än e :D

Ni andra som läser min blogg & inte känner mig ni kan fortsätta med det
men denna patetiska lilla människa kan lika gärna sluta med det ! :D höhö.

Lördag idag alltså, & det blir väl till att dra emot Emelie soon, inflyttningsfest ? :)
Men vill också hinna träffa brorsan innan han drar tillbaka till Kalmar , men det visar sig
vad som sker later ! :)
Nu är klockan för lite för att tänka frammåt så långt ! :)



Ha en mycket trevlig Lördag där ute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0