Saturday ;

Helluw,

Sovit a long time today att SOVA är en stor del utav mig har jag märkt ^^
Jag bara Älskar't högnivå ;D Men , ibland kan det bli lite för mkt sovandes för mig inte bra inte.
Men vad ska man göra i Höstrusket om inte som sagt SOVA ;D ?

Kakie-flavour ringde förut hon var utan för McDonalds & skulle käka, lite hungrig man blev nu då ;O dags att laga ngt käk inte ens ätit frukost ;O shame on me ! (LATMASK-AB)
Blir kanske Västerås ikväll då, & kakieflavour kanske joinar ? men jag vet ingenting än diggar inte att planlägga längre har jag märkt ifall man skulle råka "sova bort" denna kväll med! ;P
Checkade,
Prison Break inatt bra avsnitt hoppas det kommer ut flera snart kan inte vänta en sekund ! :D
I LIKE IT ALOT ! <3

Dags för käk & duschen nu , updates soon mabye ^^
har inte mkt vettigt att skriva nu känner jag bara ett tråkigt tidsfördriv för dig.
men glöm inte att kommentera bloggen med bara ett streck om det e så.
kul att se hur många som läser, statistiken e inte lika rolig att se på^^  ;D

Bone Thugs n Harmony - Home

Kärlek sedan barnsben, så har dem alltid funnits där me deras musik i love it <3

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS :*
Ha En Trevlig Lördag Out There <3

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahaha, well I'm reading;)

2008-10-11 @ 15:20:26
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0