SEG KVÄLL ?

aww, vad mer kan man säga about that evening/night ? :)
Jimmy kom över snackade såg lite utav en film på tv.
maxade med kaffe verkligen hällde i oss för att piggna till :P
Drog oss emot staden 01.40 mötte emelie,beccs,amanda,pauline & niklas
på torget , begav oss emot emelies nya place "värsta lägenheten"

Högt i tak, maxad som fan, en fyra mer liknade en 7 rummare helt kaos verkligen lyxig våning de där må jag säga er ;D
där skulle man inte tacka nej till att bo de kan jag lova er fastän de e etuna liksom !
OLD , men med klass & stil mycket fint :D grrr !!
STILRENT MED RÄTTA ORD & TAKTER!

Nu e de natt , o jag gluffsade i mig 2 mackor nyss, typ hej natt-hunger :)
Snackar med Kära Moberg , om att man snart ska ner emot GBG o maxa där,
gå ut & klubba me brorsans bästa kompis liksom, som e en man med ett stort hjärta ! :)
Så jävla trevlig prick de där , så ni anar inte !
Så här framöver blir det Gbg, som får passa sig haha !
Neerå. ingen fara kan man nog säga :D
FUN IAF ! & drar med mig mina party pinglor då ( ni som orkar maxa gbg )
Kakie du pallar det vet jag ;D haha ! Du e den som alltid hänger på
i alla väder , & årstider :D

12 days left ,
tills jag & Just kakie-flavour drar oss emot Arlanda
för att flyga oss emot Nord Afrika  " Tunisien " vill säga :)
ska bli riktigt fun, o dra sig ifrån kylan emot solen ! I REALLY LOVE IT <3



Btw, så blir det att dra emot Kalmar helgen som kommer, för att umgås me bror min &
hans girlie :) & dra ut där på ett party slir ^^ kan aldrig vara fel att upptäcka kalmar också right? :D
lala (8) nya upplevelser tackar man inte nej till inte .  Älskar att vara överallt & ingenstans
äventyra med andra ord, att sitta still i samma ruttna håla e inte min grej inget jag strävar efter här i livet.
Det gör väl ingen egentligen men vissa tar ju inte rumpestumpen ur vagn o gör det! ASH :D

Nu ska jag ägna mig åt film , eller rulla emot sängen
de visar sig , take care ! :* PUSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0