seximamasitãz ;

Haha, kan bara skratta min klass e allt bra rolig :)
& vissa utav dem i klassen får upp stämningen ;D Hanna, hade fått glasögon igår
& jag såg sjukt bra i dem, så behöver nog skaffa linser i think ;O min syn e rutten-AB !
Jag , Cissi & Malin fulade oss glatt med hennes glajor , riktigt heta var dem jue ;D
Så tänkte tillägna er 2 riktigt SEXIGA BILDER , på mig & Cissi in brills ^^

Seximamasitãz, huh ? ;



Javisst, ser vi ut som 2 lärarinnor som leker sexiga&smarta ;D
Jag har dock fuckface on that picture, but who cares ? :D
Jag e inte den som bryr mig sådär ^^ THATS ME JAO!

Nu ska jag checka PrisonBreak ;D tjingelingling^^
Updates later ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0