SHULULU ;

:D Haft Catwalksövning idag fick panik blir inte att ha min klänning utan min kjol ist, knappast att jag vill bli "ploj-stylad"
jag villl ändå ha stil om jag ska få makeup & hårfixning!
Hoppas det blir bra nästa vecka iaf, för övningen idag var inte så seriös om man säger så mer "humhum" överstökat snart? :D haha ^^

Ska se på How She Move nu, har tänkt se den många gånger men har inte tagit mig i akt att tanka ner den, men nu e den min & nu ska jag bara lägga mig ner Relaxa & look at the movie ;D
Hoppas det e en movie som duger att se på hört att den kan vara rätt "B" men jag ÄLSKAR DANS så, tror nog att den e ganska bra , tycker om & checka in steg & sådär.  "koregrafin" så att säga.



Btw, så har jag samma old number soon :)
kommer kännas skönt & mer mig med det !

TAKE CARE OUT THERE ,
and tomorrow the weekend begin ^^
sing halelulja ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0