shuuz ;

Hallaaw, good day today ;D

Chill day på Ginatricot mkt skratt åt pedofiler & det ena och det andra må jag säga er!
GOSH, så mkt som man kan se i en butik så det e sjukt ;P
Mötte Kakie-Flavour inne på Stadium efter praktiken, hon hade hittat fynd 2 par skor
på extra pris snygga Reebook & Nike, fastän hon annars e ett mkt starkt fan utav ADIDAS (originals) !
moha (6) chillade on the city for a while, checkade kläder & jag var på glatt humör konstigt nog fastän det började regna, :P Fick gratis amigo-marabou av caitlins friend ^^ (A) i hans godis butik mer en så säger jag inte :D
vad stället heter alltså ! NAA (A) .

Drog sedan emot mig ..
kakie-flavour & mami hade spöken&andar snack ett tag i väntat på att dra oss iväg
, sedan tillslut drog sig jag beccs & kakie emot
amanda & såg på skräckisen vi hyrde i lördags the diary of ellen blabla..
umgicks o åt godis & popcorn som riktiga moffer'z på hög nivå ! trevligt mitt i veckan inte ens de vi kör en helg på en måndag ;D GAAH !!
Cissi, messade mitt i allt att vi inte hade hantverk imorrn & det gäller för mig att vara LEDIG HELA DAGEN ! :D wuhu ^^
 bara vänta tills onsdag nu då, 8 på morgonen ska man bli stylad , makeupad & frisör fix ! NICE ;D

Orkar inte fördriva eran tid nu asså, ska ringa en compadre som också e en nice bloggare sådetså ;D
länkar han någon dag !
PUSSPUSS ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0