Slösaktig ? ;

Jag,kan bara säga det att jag e en FRUKTANSVÄRT SLÖSAKTIG MÄNNISKA av dess slag!
På cirka fem "få-dagar" har jag lagt ut Mkt mkt, pengar på allt från himmel till jord, kan jag säga er.
Mobil,skuld,tågkort,resa,krogen,mat osv.
Kan då säga er att det e uppåt 9lax nio tusen rixdaler! ;O & det e inte lite pengar,för en 18årig student, på FEM DAGAR!
Men okej, Mobil & Resan var ju bra saker så att säga :D

De allra bästa, e RESAN TILL TUNISIEN :D det klagar jag inte på ^^
& en ny lur e aldrig helt fel, men av vissa skäl tycker jag att det e onödigt pga, min andra blev snodd
hade den inte blivit de hade jag haft mer cash right? men kan inte deppa för det i tusen år :D
what goes around comes around
, den som gjorde det "baxet" får PAY BACK someday ;D mohaha (6)

Betalade iaf resan, med kakie-flavour idag :) vi hämtade ut cash ^^
hon på SEB blev nog lite avis då jag sade att jag skulle resa hehe , :P
Hon sade de innan jag gick en ung tjej att ; jag får vänta tills snöstormen ( innan hon kan komma iväg alltså )
Fyfan, vad jag e lycklig om 30 dagar sitter jag & Caitlin på arlanda för att lyfta emot TUNISIEN, kan ni förstå vad skönt det e för oss ;D vem skulle inte tycka det liksom ? gaah ^^ galet vilda vi kommer vara på Arlanda då jag & caitlin är likamed katastrof!
Folk kommer förfan få ha öronproppar, runt om oss :D VI E JU CRAZY GOD KNOWS, vi kommer ju vara busungar där i airporten ! ^^ Längtar iaf fruktansvärt mkt, vill bort från regnrusket TACK!
KAMELER UTE I ÖKNEN NÄSTA! =D om det e safe trip (i hope that ) annars dör man väl på turen , eller blir tagna utav arabiska terrorister som gisslan ;O moha, vilka tankar man kan ha ibland!

 


Jag har pluggat mkt design idag till min design kurs, kanske läggs upp lite skiss bilder soon ;) who knows?
& nu blir det att plugga en PILATES uppgift som ska vara inlämnad imorrn update later , aligator ;D

PUSSPUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0