Update ;

Orka vara dig , LÄS INTE MIN BLOGG OM DE INTE PASSAR ! ;)
HAHAHAHA , du vet nog vem du e, som inte vågar att stå för vem du e!
ut med namnet ist din FJANT!! ;D
Folk ska ha så mycket fördommar om andra människor hela tiden,
jag tycker att man ska tänka på vad man själv sysslar med istället
& tänka positivt emot andra , alla kan ju inte vara likadana och lika bra det
vad vore annars denna värld ?
Avundsjuka kallar jag det!
På hög nivå också, Nog om detta :)
Är hemma idag e så trött efter dessa två dagar som varit, så chill o vara hemma :)
Ikväll , återstår det att se vad jag ska göra tror jag ska till broder min iaf , umgås med honom innan
han åker till kalmar igen! (A) saknat honom så mycket !

Update från gymnaisemässan 15-16onde












Lite bilder , lade jag ändå upp nu för er som läser bloggen ^^
Kul med Catwalks & bli stylad , nu jäklar måste jag bli klar med mina byxor i skolan snart^^
eller ett par jeans shorts som e höga i midjan , måste göra dem dö snygga ! (A)

Nu, ska jag ägna mig åt annat än
att sitta här & muppa mig ! :*
PUSSPUSS
trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA där är mitt namn

omg haha sch bara :)

avensjuka driveru, va ska va avensjuk på

du hänger i fröslunda där jag har bott hela

mitt liv och du sitter oh dricker vodka.

mycket att vara avensjuk på , HAHA ... pajas

varför tog du bort min förra kommentar tål du inte

kritik eller?

2008-10-18 @ 00:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0