Update :)

Helluw, känns bra städat & fixat i mitt rum tidigare idag , så det e cleant & fint när jag lämnar Sverige
& kan komma hem till ett cleant rum igen , efter Tunisien UNDERBART ! :)

Åt mat med min kära mamita som hade lagat värsta gourmet middagen för ett tag sedan också & så tog jag mig en dusch ^^ :)
Btw
, så hade vi film kväll igår jag & mum vi såg , We Own The Night & He's The Girl två helbra filmer jag inte sett innan :)
Jag laddar oftast hem som säkert många fler där ute gör ;P , skönt att hyra en film för engångs skull testa det! :)
Fast jag erkänner själv att jag moffade föööör mycket igår Popcorn Godis, & maxade Coca Cola . Inte bra för formen attans, men jag har ingen ångest för det , shit happens ! Man måste ju få unna sig lite gott emellanåt det tror jag nog ni alla tycker :)

Väntar på min kära bror Chris Brown nu men han kommer ju inte :(
Han ska hjälpa mit att fixa med mitt Samsung Program så jag kan lägga in musik i mobilen igen
har ju hänt något så det inte funkar :(

Blir till att träffa min kära vän Beccs senare också :D & kanske att man ska gå och träffa Alexandra me , trevligttrevligt!

I WISH ME AND PHARRELL WILLIAMS WAS A TEAM ;D MABYE MARRIED ?

Jag e som sagt såld på honom, som ni borde veta vid det här laget? Jag vet att jag aldrig kan få han men ändå! :D
Nej, nu ska jag ta & vänta in bror min, sedan ser jag vad som sker emot kvällskvisten jag har trots allt lov fyfan :D
& det e ju lill-lördag :D men imorrn ska jag till tandläkaren & göra en stor grej fyfan kan inte vänta, jag kommer kunna LE SNART IGEN :D WUHU !  snacka om lycklig jag e ^^

PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0