you can have whatever you like ...


T.I. - Whatever You Like

T.I. Har som t.ex Akon aldrig gjort några dåliga låtar inte vad jag tycker iaf :)
Han e en tung rapper ;D & Hur bra är inte hans nya album Paper Trail , från en skala 0-10 ?
Jag ger det en STOR TIA pga, alla låtar e choock nice !! :D
& Man får ju aldrig glömma hur snygg denna gosse är ? Det är ju så att man kan svimma :)
Finns många heta R&B & Hiphoper'z , runt om i världen må jag säga er ! (A) WAFF. *dreglar* till alla
goood looooking guys ;D



Nog, om T.I. lyssna på whatever you like ist ;D ^^ & njut !
Får se hur kvällen lyder massa tankar i mitt huvud kommer upp
man kan göra mkt om man vill, men humm ? Återstår att se vad man ska syssla med
denna lördagskväll !
Har någon några nice planer ? *hojta hitåt*

PUSSSPUSSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0