4 september ;

En sorglig dag med mycket tårar , från både mig & mina vänner.
Eleonores begravning var idag, när klockorna ringde kunde man längre inte
hålla tårarna inne, det brast i kroppen huvudet & hjärtat och vi alla brast i gråt.
Några tårar kom också i taxin påväg emot kapellet, men det var ingenting emot
vad som kom sedan.
Efter allt det jobbiga som varade i cirka 30 minuter, drog vi oss emot staden
där vi närmaste åt lunch on a resturant!
Lite skratt kom men innerst inne var det helt tomt innombords , som det är precis just nu med
när jag skriver det här..
Tackar iaf, tjejerna för en fin kväll igår & chillet hos amanda efter lunchen på stan idag <3

När jag kom hem, hade jag fått Tidningen Glamour som jag börjat prenumerera på :)
Där stod det allt om hår stiler i höst & allt höst mode mycket spännande klädmode
men ingenting just jag fastnade för men på modellerna ser de ju alltid lite extra special ut,
men jag med höga clown liknande byxor, njae i don't think so ;D
Sedan är det väl inte direkt färgerna jag gillar mest, men man tar ju alltid efter lite eller hur?
För det e ju alltid det klädaffärerna erbjuder under olika perioder, det som e inne right ?
Tycker tidningen Glamour e väldigt bra, pga jag går Mode&Design  det ger en inspiration,
om hur jag själv ska lägga upp min kläd collektion som vi just ska arbeta med nu inom just "design"
i skolan :)

Här kommer lite smakprov
för höstmodet & er mode fashionistor där ute ;





Yes, ni ser ju vissa gillar det & andra inte :)
Men alla kan ju inte vara lika , då är livet inte lika roligt eller hur?
Btw, så känner jag mig väldigt ful just nu, & e glad att jag
börjar träna nästa vecka så slipper jag deppa lika mycket &
tröst äta & tycka synd om mig själv. Inte för jag kanske tycker
synd om mig själv men you name it right?
Man mår bättre utav träning en att moffa en chipspåse :)
Sånt e livet man måste tänka på hälsan då kan man må bättre
övrigt också :)

Så sunda nya tider, kommer att komma upp härnäst då
kanske ni får se en lite gladare "mig" också framöver.

Take care , tack att ni läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0