Back in school ;

SHULULUHU :D

trots att jag fortfarande inte e riktigt bra än, så var jag i skolan idag :)
tycker jag själv var mkt duktig men som sagt kan inte klaga så värst mkt,
hade en lektion "design" eftersom, efter lunch skulle vi ha engelska men
Agneta min engelska lärare var sjuk , so bad for her. men vi andra blev ju glada ;D
haha ^^ sicken devil iam! väntade på rebecca sedan drog jag, hon o alexandra emot tåget
tog en promenix i västerås staden! ;D
när vi väl anlände i etuna, blev de kicks,sedan MC DONALDS där jag & rebecca moffade ihjäl oss
eller egentligen inte men vi köpte de mest onyttiga saker typ, hamburgare, glass, & paj! & efter de
drog vi oss emot godisland & köpta massa godis ;O LORD HAVE MERCY !

Men våran sista, moffinationday ;D för imorrn
Börjar Tae kwondon igen WUHU !! :D
funfun!!

Men tack för "förvirrade" mig, efter att jag joinat beccs, drog jag nu hemmåt
& nu kom caitlin o joinade mig ;D blessings !
PUSSPUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0