Fridaaaaaaaaaaaaaay :D ;

Helluw, Helluw

Kom nyss hem ifrån Rebecca,
vi drog tidigare ifrån skolan ;O shame on us !
Drog på stan lite i Västerås, såg skolkorten "klassbilderna"
OMYFUCKINGGOD ! Så man såg ut, hela klassen såg dock
förjävlig ut kan inte påstå att någon blev vidare bra,
jag hade uppblåsbara kinder också HETT ;O ?
NEJ URSH !!
Köpte också ett par Höstskor i Västerås :) mycket snygga svarta
låga skor :D dem funkar bra i höst ;D !

Fan blir galen att ingen fucking H&M förutom en i sthlm
har dem där snygga stora ringarna divided ;O
så sur, kollade både i västerås & etuna men icke :(
ledsen man får bli alltså! Dem var så snygga
hade dem 1vecka sen , " good bye " dåligt material ? :(

Lagar chillination china food med mamsie nu , fick bli
lite early pga jag blir uppplockad utav caitlin 17.20
De blir en Vinkväll ikväll, at caitlins dad's crib!
Me Caitlin & förhoppningsvis Amanda & lite flera girls ;D
woffwoff ^^

Imorrn ska jag & Caitlin på bio & se filmen jag dog av skratt
av när jag såg den på trailern ingen mindre än THE LOVE GURU.
Verkar fruktansvärt rolig må jag säga er :D
Me Mike Myers, Jessica Alba & Justin Timberlake & han som e mini
me i , austin powers!
är nog värd att se iaf ;)




Nej,nu ska jag hjälpa mamma här osv, men ha en underbar helg
gott folk där ute som läser min blogg :)
& ta hand om er gör inget dumt ;D

PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0