Friday evening/night ;

Helluw :)

Kom hem ifrån Beccs, för ett tag sedan har umgåtts me henne,Pau & Damme som sagt a few hours:)
mycket trevligt höhö. ^^ men segt också en seg dag helt enkelt pga, jag gick upp så early fastän jag var ledig
redan 9 a clock , in the morning ;O GOSH ! shame on me. inte mig likt när man e LEDIG?

Gick hem skapligt tidigt från Beccs, pga jag börjar bli sjuk igen :O
hatar vinter/höst halvåren, blir alltid då säger jag ALLTID
precis varje år sjuk, o e sjuk längre perioder då eller från & till hela halvåret , hur sjukt jobbigt e inte det tror ni?
Tål verkligen inte Svenska kylan, så säger då det under V.44 e jag inte kvar i detta land ADIOS AMIGOS ^^
& ska man återkomma igen?
Tsss, de återstår att se ;D vill inte tillbaka till kylan ^^ Men blir också Thailand mellan Dec-Jan 1månad om allt blir som planerat hur skönt e inte de tro ;D ?

Pappsen,kommer till Sverige imorrn säger då det han får köpa mig den nya telefonen
jag vill ha, inte ska jag själv behöva spendera mina pengar på den, på tisdag?
Då jag lika gärna kan få den imorrn utav pappsie? Tycker han ska köpa den iaf "pappa betalar" tankar nu ^^
iam a brat girl haha! ( eller inte )
Man blir så sjukt seg när man börjar / e sjuk så blir att överdriva med Colan nu , för energy & sätta på någon bra film
eller rättare sagt lägga mig framför tv.n o bara dega för jag e så lat right now !
CHILL FREDAG, konstigt för att vara jag va ? the wild girl nr. uno ? :P hum.. slut på detta ! NYTT LIV NYA TAG ;D
& Imorrn blir nog en bra dag , i hope so iaf, längtar tills dess mjauw <3

Måste bara tillägna er ett sött par på bild ;
Tony Parker & Eva Longoria Parker


Hoppas alla där ute får en trevlig fredag &
att hela helgen blir en superhelg! TRALAL (8) sounds ^^
TAKE CARE :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0