Godnatt ;

Men innan jag säger godnatt helt måste jag bara säga att
Caitlin hon ringde som en god vän som hon e så brukar hon göra det ganska ofta då hon känner för de o bara vill prata av sig me tröga mig :)
Vi snackade kanske i 2 timmar ^^ emellanåt en pinsam tystnad , inte pinsam men ni vet typ "hej vi säger ingenting"
men då säger caitlin oftast ; men nej vi lägger inte på , inte än iaf :D ^^ (A) *angel eyes* (angel voice)
Då nekar jag , det givetvis :) asså varför inte fortsätta snacka om det ändå inte e ngt mer viktigt som händer just då runt omkring? :D .
Vi snackade allt från himmel till jord denna kväll me varann
 , nya mobiler, resor , pengar, krogen everything som vänner gör you name it :P
Helt plötsligt i slutet utav vårat samtal då jag fick nog pga  jag måste duscha snart för de känns som det e dags , innan jag lägger mig för att sova :)

så fick jag upp värsta tanken "SYLTMACKAN" 8-)
Caitlin chockad *tänkandes* SYLTMACKAN?
Ja, som ni vet har jag fått värsta feta vanan av min mamsie, som hade en skummish ide igår men ändå fett god
att äta macka me sylt ^^ hon blev beroende o har ätit fler sådanna idag, så jag åt sån i morse vettni & e fett sugen nu med så ska ta mig EN FET JÄVLA SYLTMACKA NU INNAN DUSCHEN :D wuhu ^^

btw, så ska en kille där ute veta att
jag gillar han faktiskt & du får sluta upp me dina
dumheter o skumma tankar nu hahhahaha :D din jävla 08:a <3
Allt ordnar sig det vet du ;D MOHAHA ! just love kisses <3

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahaha zajk du e, sää får mig o framstå som att ja inte har nå liv (A), haha sant iofs fett sorgligt=P Men hallå pappa kmr dööööda mig om vi inte gör d där syn testet inför körkortet imorn, han står tom bakom med papprenna i handen här o tjatar nu hahahahahahha!!!PUSS HONEY<3

2008-09-23 @ 23:13:39
Postat av: Lärarinnan

Caitlins pappa är uppväxt på dels "beef spread" sandwiches OCH jam (=sylt) sandwiches... :)

2008-09-24 @ 11:18:05
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: Caitlin

Hahahahahaahaha orka mammaaaaaa!!!!!

2008-09-24 @ 13:17:14
Postat av: Netteh ;

Till Ulrika ;

Haha, Caitlins pappa e det va ;D ^^

men det e gött jue ^^ syltmacks ! ;D

2008-09-24 @ 13:41:59
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: Netteh ;

To kakie-flavour :

Menade inte att du inte hade något liv kvinna :) ville inte göra så de framstår som du ej har ngt liv kvinna det vet du gott & väl :) japp lappen behövs för att kunna köra omkring på gatorna så gör syntestet quinna ;D <3

2008-09-24 @ 13:43:14
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0