Hallaoo Hallaoo

HALLAWW ;D

Hoppas de e' chillinanus me er, för me mig e de helt okey trots den segaste
dag i skolan ever ! ;O
Började egentligen skolan 8:00 idag,men var hos tandläkaren så var väl i skolan vid
9.50 ist! & slutade 16:40 men kom ändå inte ifrån skolan förän prick 5 ungefär, hur hårt känns inte de ?
Bara SKOLA SKOLA SKOLA, hela dagen lång + att tåget från västerås bara går 1 gång i timmen emot
Eskilstuna så vi hade ju ändå missat tåg helvetet. som gick 16.35 så jag & rebecca tog någon buss
som gick 17.27 ;O hem till etuna SEG BUSS ! Men de dög i krig ;D

Gick hem en snabbis, bytte om fyllde på vatten flaskan drog ut mötte rebecca igen , vi cyklade emot
sport hallen & Tae kwondon, vi skulle börja idag igen som sagt, väl där så fick vi typ panik så vi
fick sitta & checka idag, ist o få in i huvudet lite tillbaka blickar ;D så man kan komma in i de hela igen
så småning, om :)
så lördag då jävlar må jag säga er ! ;D
Vi cyklade iaf etuna runt så ;D hah ^^ lite motion fick vi allt!

e ju inte skapligt trött skolan hela jävla dagen lång,tackar gudarna att första lektionen
e inställd imorrn & att jag börjar 12.40 eller 13.00 eller vad det nu var!
Ska emot Gina Tricot , på stan här i etuna imorrn snacka me chefen angående praktik
i år ska vi ha praktik, varje måndag i våran mode&design linje hoppas på att jag får på gina :)

Nog snackat ifrån mig idag, saknar en människa sjukt mkt & vill bara vara me just dig
GET IT "sthlm'sboy" ;)
Btw, om en vecka fyller mi compadre 18 År Caitlin Ruston
congratz för henne i förväg ;)
PUSS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0