Harsh Times ;


Trodde denna film skulle vara en aning "B" - aktig men, då jag till & me hörde från en annan via
msn att den var "sjukt bra" så litade jag på de ;)
& tog mig tid att se den &, jag säger då det HUR BRA VAR INTE DEN ;D ?
1:56 lång var den & verkligen bra, för er som gillar skott & blod , look at that movie!
& alla er andra me , drama & action superduper braow man ;D

Hade nog tänkt att ladda ner någon annan film & se nu, sitter här med en
stor kopp Te & fryser ihjäl i mitt hem, det börjar bli skapligt kallt ute nu kan man
nog säga & kylan börjar bli sänkt här inne också ;O dags för fullt på elementen soon må tro ?!!

Drar mig inte emot västerås imorrn har bara ngt "skoljogg" & föreläsning som jag dock skippar
har viktigare saker för mig tomorrow ;D & ska träffa min äldsta brow , också som jag inte träffat på ett tag
imorrn, busigt ! & följa me caitlin & hennes mor senare under dagen & shoppa inför "partyt" :D

Nej, nu ska jag se vad de blir för film,
men glöm inte att HARSH TIMES e sevärd till tusen ;D
GODNATT PÅ ER SLASHASAR :*
PUSS ! <3
miss u , sthlmboy :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0