Hate school ;

Bara för jag & Rebecca tänkte frammåt under sommaren
& drog till Oslo & jobbade så klippte skolhorerna upp våra lås
& nu när man kommit tillbaka e min designbok o massa viktig shit borta ;O
alltså jag lackar peyyyar inte ett skit för den där skolan hoppar hellre av!
pga, det var massa jobb & VERKLIGEN SJUUUKT VIKTIGA grejer jag behövde
o saker jag gjort liksom, och lagt fucking onödig tid på ;O !! .

Alltså jag måste börja gå på anti-deprisiva tabletter pga allt ska drabba mig hela
jävla tiden ;O why why ? vad vill gud mig.
säkert bara för jag nämner hans namn dagligen " lord have mercy "
osådär ;O fuck det , jag blir så jävla förbannad :'(
Ska sluta att nämna guds namn för ofta det gör ju bara så
att jag får besvär !

Jag e verkligen deprimerad just nu, det finns få som kan göra mig
glad & jag ska vara jävla glad att ni också finns där <3

Tack för mig så länge / angry me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0