Helgen ;

Helluw,
vill bara börja med att säga att jag fick praktik på Gina Tricot :D
överlycklig faktiskt, pga det e också en butik jag gillar skarpt!

Fredagen;
I fredags chillade jag me amanda,rebecca,pauline & caitlin.
Gick till de nya "höghusen" vid tunavallen, mötte emelie & följde me
upp till ngn nisse som hade en inte lite lyxig köp lägenhet ;O gosh!
Fredagen,var ingen vidare nice kväll men äsh ;D vi umgicks iaf!

Lördagen;
Gick med Caitlin & Rebecca på Tuna Park, testade lite kläder jag & Rebecca
medans Caitlin shoppade loss inför hennes 18-års fest som ska hållas under
nästa lördag ;) mycket snyggt inköptes inte bara party outfit, utan annat som man
har behov utav också!
Under kvällen kom också pauline till rebecca, eller rättare sagt
mötte så mötte vi henne i kronskogen där vi hittade får vi matade
och kossor, och sedan hittade vi också lite svampish vi tog me efter de
gick vi alla emot rebecca &
spenderade kvällen me MTV video music awards 08.

Efter de fick vi ryck & gick ut en sväng runt staden, checkade på lite folk!
Sedan hemmåt emot Rebecca igen alla vi girls för att se THE LOVE GURU ;D
men vi alla somnade titt som tätt, så vi stängde av
& caitlin rebecca , o jag fortsatte se den nyss ;) idag "söndag" väldigt bra rolig komedi de där ;D
mycket kändisar var me i filmen, som gjorde de hela mkt bättre !

Söndag; Ja,denna dag vaknade vi upp hos Rebecca & jag gick hem en snabbis, sedan mötte
jag caitlin, rebecca & pauline upp Damir som plockade upp oss me bil för att åka ut emot hållsta
till skogen , för att plocka svamp som vi redan planerade under Lördagen.
Vi fick en heldel. Svamp människan-pauline hittade mest, sen "jag" ;D sedan rebecca,
minst tog caitlin, som nog inte tyckte de var så jävla kul ute i skogen bland allt mygg & kryp!
hon ramlade ett ex antal gånger i blöt mossa, så hon var helt smutsig osv! ;D HAHA !! ^^
Damir plockade inte en ända svamp, men de kanske e girl-thing vad vet jag ? :D
roligt hade vi i vart fall ;D vi var faktiskt ute a long time.
after that, åkte vi hem.
Alla girlsen förutom jag gick till rebecca, & jag till mig och rensade lite svampis, "höst-kantareller"
I Cirka 20min, efter de gick jag också emot rebecca & alla vi drog ut i kronskogen, för att ta en "promenix" vi
ska börja me nu varje dag, plockade gräs & grejer matade fåren idag igen ;D höhö ! den ni inte varje dag.

Från "helg-alkisar" till djurälskande promenad tjejer  som plockar svamp ;D "fårskallar"
Ärligt talat så e fåren fett söta :D vi klappar ju dem o grejer, som hundar ! ;D
& idag tog vi också some pics under kvällen då vi var ute på promenix & här kommer dem ;






Haha, jadu de säger sig självt vilken helg vi tjejer har haft ;D
vi har varit djurvänner till max alltså ^^
Nog från mig ikväll ;D PUSS !!

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahahaha sväär nya fårskallarna faan, haha, har skickat bilden på Beccs när hon "hånglar" upp lammet till Danni o kussen hennes på msn, mohaha evil girl I am=P;)

2008-09-14 @ 23:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0