Helluw ;) ;

Börjar bli sjuuuuuuk ;( känns förjävligt i hate it !
Alltid jag & bli sjuk när de blir vinter/höst sjuk hela vinterhalvåret, jämt asså!
Något fel när de blir kyligt jag tål de bara inte ! :(

Allt har gått åt helvete hela helgen varför ska allt skit drabba just mig?
Saker har gått sönder, min data har fått virus min mobil e cp
& jag blev dyngrak så jag ramlade o slog upp mina knän
fastnade me klacken i dörr o shit ! ;O gosh !! + nu att jag gått
& blivit sjukling ! :(

Skolfoto imorrn, man har ju inte lust direkt ;O ska fula mig till max
vänta er ett ohett foto utav mig WOFF !! ;D
Måste omformatera min dator har lagt allt musik, bilder & filmer
i en mapp stackars mig o min dator " mannen " helt enkelt :(

Ellys begravning på torsdag :(
inget roligt med begravningar & verkligen inte denna,
en sådan nära vän till en..

Jag & Rebecca var nyss till Tuna Park , fick man någon praktik plats eller ?
O HELL NO ! alla kan bara gå & dö e riktigt BITCHIG idag, o de kommer jag vara
fram tills den dagen då , allt ordnar upp sig för mig.

En sak e bra börjar Tae kwondon igen nästa torsdag ;D WUHUUUUU!!!
överlyckling ingen mer fet mat & en otränad jag , tjingeling *

PUSS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0