Helluw ;

Better day, in school today iaf :)
& jag skötte mig, som jag brukar & måste/ska göra :)
vilade lite efter skolan, as usual ;D hah ^^ man blir ju skapligt död efter
alla timmar i skolan.

Caitlin kom & plingade på, hade planerat att umgås först var jag seg &
helt gone tillslut gick vi upp kikade på tv käkade lite popcorn & cheese ballz!
& sedan lagade jag mat åt mig & min mor.

Kontaktade min pappa & fick värsta damprycket i över 1 timme här hemma
på mitt SEB konto & Payson konto, pga pappa skulle föra över pengar
men till slut lugnade jag ner mig & allt lyckades and me and my papido
blev äkta vänner ;D haha han körde sköna kommentarer bah ;
vi e smartingar " vi asså " o lala ;)

Brorsan fyller 23 år idag congratz to him <3

Ska snart emot Rebecca, sedan ska vi emot Amanda sova över där ett gäng
& imorrn blir det att gå på begravning smärtsamt, men klart att man går när
någon nära har gått bort.
Hoppas vi klarar det bra iaf, & att vi inte mår för dåligt under & efter allt!

Take care out there <3
KÄRLEK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0