Helluw ;

Jag e sjuk, det e hemskt ;O
drömde sjuk dröm i natt/tidigt i morse ?
att jag stryptes så jag kvävdes typ nästan till döds..
men vaknade upp av att jag grät & hostade sönder
helt sajk dröm alltså :O äckligt värre !
det var så äkta i drömmen också :'( .

Hatar att vara sjuk förkyld&ont i halsen o feber typ, alltså
varför varför varför ?
alltid under vinterhalvåren så e jag sjuk 24 tål inte kylan
säger bara det om 3 månader åker jag till thailand & då återvänder jag fan
inte förän de e sommar igen ;D eller har ju bra lust. i wish liksom !
men är iaf där december & januari 1månad  får väl räcka, eller ;D ?

haha, checka in denna gulleplutt som sjunger so sick of love songs new idol?
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601818

Jag e väldigt rastlös just nu
, boooreeed AB men vad kan man begära om man e sjuk?
ska checka om jag vunnit ngt, fick de där CSN-kortet
& 5 av alla årets kort e "gyllene" som de står o laddade me
feta vinster men tror du jag har sådan tur ? HELL NO!
men värt att kika iaf ;D



Ha en bra dag out there, btw så e jag ju ledig måndagar
eller inte nästa då börjar jag ha praktik men vart , e väl en annan
fiveish , ? PUSSPUSS / sjuklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0