Helluw Helluw ;

Helluw, :)
chilldag, joinade caitlins skola imorse efter
jag hade vaknade blev ingen skola & ingen "skoljogg"
för min del, men efter jag joinat caitlin in her school, drog jag
mig emot rebecca & vi gick ut me hennes valp vove , på promenad i skogen
tjingade * på fåren as usual ;D mohaha ^^ rebeccas hund blev crazyy !! :)

Sedan drog jag & rebecca o mötte pauline & amanda vid tågstationen
& på stan mötte vi daniela & damir, för att göra vissa inköp höhö^^  ;D !
efter de plockade caitlin & hennes mamma ulrika upp mig o beccs , &
vi hängde me införskaffade stuffs , to the party som e under lördagen ;D wuhu !
DE NÄRMAR SIG CAITLINS FÖDELSEDAG + hennes partyyyy ;D
Imorrn fyller Caitlin Ruston 18 Hela År :D den ni , & nu vet ni de hihi ^^

vill bara att de blir helg nu, tråkigt me veckodagar nu när de ska
hända något chillish för en gångs skull wuhuuu !! :P
iam so fucking bored right now, o saknar en liten kistaunge som fan ;O må jag säga er!

tillägnar er en speeeeejjssssaaad bild på mig haha ^^
& btw, imorrn köper brorsan sötaste amstaff tiken ! (A) ^^
look at her ;
 

Thanks for me <3
KISSES :*

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha imorgon blir jag en KVINNA fo real hahahaha=P NÄÄÄÄÄÄÄÄ FYFAAAN VA GULLI, e d Michel elr Chris som ska köpa? men hallå hur blir d med Chewie då? ska han ha en hona o en hane? haha=P Ändå bättre, vi kan va hundvakt meeer än gärna åt sötisen=P

2008-09-17 @ 20:38:39
Postat av: Netteh the blogger with the hot smile or (not) ;

ironi me över texten brist på fantasi & sjukt rastlös. javisst en real woman ;D grr !! kakie-flavour 18 years hallaww !! :D ^^ chuey heter han från "blood in blood out" e de taget ;D vill säga.

Hundvakt for sure baby girl ;D

2008-09-17 @ 23:33:01
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0