Helluw out there ;


yes,hade praktik idag på ginatricot gick helt bra om jag får säga det själv :)
& alla var så trevliga där ^^ så där kommer man att trivas :D <3
efter praktiken vid 18.00 drog jag & caitlin emot mig, käkade sedan mötte vi beccs
& drog ut in the shadow hood again ^^ på promenix ! mötte pauline & hennes sis &
felix "voffsen" ;D matade fåren as usual , felix dampade sönder , & dem på honom haha!
helt trött i fötterna nue, asså ;O
& imorrn e de skola & börjar fucking 8:00 vad kan vara värre än att börja så dags? :(
nothing !
Längtar som en jävla , jävel tills torsdag Caitlin blir fyllda 18 ÅR  :D the HUDGE DAY tralal ! (8) ^^
men längtar ännu mer tills Lördag, då det e "PARTY" för kvinnan =D grrrr !!!
ska bli så vasst asså, skiteri vilket CHILLINATION OR IM JUST KIDDIN'G
PARTY ALL NIGHT LONG ;D !!

Har precis skickat lite MUSIC to caitlin inför den stora dagen som hon ska bränna ut på
skivor vettni ;) ^^ ässh, orkar inte vara en bra bloggerska ikväll ville bara tjingelinga lite ;)

/// TACK FÖR MIG  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0