Kändis kära jag ;

Som, ni kanske märker älskar jag verkligen MUSIK på högnivå
musik för mig e en större del utav livet, som säkert för många er andra där ute.
Älskar också filmer & serier sjukt mycket, & utav allt lär man sig så mycket
här i världen, & ser så många vackra artister, & kändisar så det e sjukt.

Jag diggar ju verkligen pharrell williams & eva longoria typ mest av alla
kändisar i hela världen, men det finns så många mer, vill skriva en lista på
alla jag diggar skarpt men så går det ju inte till, vad ska ni tro om mig ?
En psykopat från hålan Eskilstuna som typ har verkligen NO LIFE, and can get some life?

Som lika gärna kan slå huvudet i väggen, och bara !
Men så e de icke gott folk ;D ska inte skriva ner någon lista men ska tillägna alla
desperata & icke desperata grabbs där ute lite hot pics on
HER SELF ingen mindre än ; " JESSICA ALBA "
Hon är väl bara för sagolikt vacker eller vad säger ni :')






Jag har ofta gjort inlägg about "skönhets-ideal" men jag måste nog säga det

jag e sjukt avundsjuk på de vackra damerna , vem vill inte se ut som dem liksom ;O

okej, man ska vara glad att man ens fått komma till världen, men ändå liksom whywhy?

varför dem inte jag ? en fråga som ställs i huvudet ofta, varför e de så himla vackra?

Jessica Alba is so fucking hot !


Duschen soon, sen sleep tandläkar'n imorrn

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0