Kvälls inlägg ;

Helluw, tog värsta powernapen, så följde inte me mina homies out in the hood på promenix ;D
valde sängen framför dem ;O attans ^^ men snart kommer caitlin & rebecca över som skulle till ica
o köpa choklad o grejer! mohaha (6)
Känns rätt bra idag, pga att en sak löst sig i mitt liv <3 kärlek för de ^^

Kom på att jag vill inskaffa nya bruna linser snart, som ni ser på denna bild jag har som visningsbild, där har jag bruna
linser o saknar de oerhört mkt , tycker det e grymt nice :D kanske testa blåa me när man ändå är igång? äsh, återstår att se gröna ögon e faktiskt också MIIIICKEEEEETT FIIIINN ;D

Dags att inskaffa ny phone soon, pga några baxar horor som sagt baxat everything i helgen
som att dem mår bättre utav de liksom SHIIIIT !! :O
Nog om det, saknar en viss person där ute, som hänger i kista trakterna mohaha, du vet vem du e
gubben <3 Men vi ses snart.

Ha de bra & godnatt i förtid <3
TJINGELING :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0