Man blir bara så ;

Trött på omgivningen & Eskilstuna i överhuvudtaget allt folk runtomkring, vem fan vill
bo i sådan rutten håla? Jag har verkligen inte bestämt själv att jag vill
bo i denna lilla stad, den e verkligen inte bra alls från en skala 0-10 i "bra stad" får den 0 av 10 högsta!
Många känner samma som jag & vet att ingen hellst vill bo här ! För vem vill det egentligen?
Riktigt tunga luffare bara !

Är glad att jag fått tillbaka någonting utav helgens stöldgods, asså seriöst vem vill ha 2 dåliga mobiler?
& en halv trasig kamera någon fattig tattare bara? Ni kan nästan stoppa upp de i arslet för sålt får ni de aldrig! :O
& ett par nycklar why ? Fett långsint man får vara nu asså, lackar bara sönder folk får komma på FEST
hela Eskilstuna
men ska hålla på o sno noll respekt verkligen UNGDOMAR utan UPPFOSTRAN!! som måste lära sig en läxa utav
att gärna sitta inne livstid , för vem ska bry sig om dem tattarna ? Verkligen inte jag & mina närmaste, asså ingen vill säga ! HAHAHAHAAHAHAH DIE IN HELL YOUR POOR MOTHERFUCKER! ;D !
Ursäkta mitt ordval, till er normala människor men resten kan ju bara ta åt sig!

Nu blir det att glo på PrisonBreak because i love it <3
PUSS TILL DEM BÄSTA OUT THERE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0