Måndag ;

Helluw,
Caitlin sov at my place natten som var, vaknade upp i morse
fixade till mig innan praktiken, & kokade kaffe & gjorde frukost till mig & Caitlin.
Caitlin hade strongt bestämt sig att inte gå till "helvetet" - rinman. Hennes skola vill säga.
Så lät henne ta min "reserv" hemmanyckel som också nu e min egna nyckel i use pga , mina nycklar e gone!
& vara kvar i min lya medans jag jobbar på Gina :D
Hon kom dock ner & lunchade me mig på mc donalds mycket trevlig^^  :D , o lyssna här feta oturer på ica jag hade igår kväll ;

Testade mitt gamla bankomatkort som matades in & de stod " kortet behållet "
tog mitt nya maestrocard, testade de med samma gamla kod likaså, att de stod då " kortet behållet "
Så deras automat tog båda mina kort & jag lackade sönder & ville döda folk i min närhet ;O
Så olyckligtvis fick jag gå till min SEB Bank, & hämta ut pengar på check från mitt konto för att kunna krubba & köpa ny lur på staden & de fick bli en Samsung U600 jag behöver inge flashight så , tog första bästa på kampanj, eller ahh, hade redan bestämt förra veckan att jag ville ha den :) så jag NÖJDE MIG :D wuhu, äntligen en ny lur iaf!

Måste också berätta för er vad som hände inne i SEB när vi var där andra gången för att jag skulle hämta ut mer pengar till mitt  tåg kort jag ska köpa imorrn VÄSTERÅS - ETUNA ni vet ^^ ;
För de första e Caitlin, sjuk & hes och överröstar en hel fritidsgård om det e så ;O
Så sitter vi inne på banken & hon snackar som om att jag vore en DÖV-TANT alltså SÅ SJUKT HÖÖÖÖÖÖGT!  HAHA ^^
Så jag ber henne sänka ner volymen på rösten , & hon var fett bitchig kan jag säga er!
Hon satt där & var sur, som en riktig surmula, & så e jag inte van att se Kakie-flavour!
så säger hon ;

Catilin - Jag ska sluta prata med er alla ni e så bitchiga, jag ska börja blogga om att alla klagar på min röst ! "skämtåsido"
Jag - Oh, vem e det som e bitchig ? haha "blogga"  
Caitlin - URSÄKTA?, om det e någon som e bitchig så e det du? Sluta klaga, vi får ta allt som de kommer snart e det du. "kö nummer"
Jag - Mm, *små fnissar* min rast e snart slut :O , måste ju vara jag snart?, fan asså jag lackar! :O
Jag e fan psykopat, jag måste ju vara psykopat :O JAG SKULLE KUNNA DÖDA NÅGON JUST NU SERIÖST !
Caitlin - VA , HAHA ? Men jag e också psykopat! men döda ? *hurm*

OBSERVERA ATT VI SATT BLAND ANNAT FOLK SOM VAR I KÖ RUNT OMKRING!

Jag -
Men seriöst jag skulle kunna DÖDA de e något fel på mig, *asgh* ALLTSÅ NÅGON OSKYLDIG MÄNNISKA TILL OCH MED  ;O
Caitlin börjar oroa sig, för att folket runt omkring i banken, börjar glo på oss & hon förstod att en man i medelåldern precis hört vad jag hade sagt "värsta portföljs nissen" hon säger till mig att
; NETTEEH , "med ihop bitande mun" försöker diskret säga till mig att , folket runt omkring hör vad vi säger & säger att han MANNEN LYSSNAR & KOLLAR KONSTIGT! :P
Jag -  VA , VEM ? HAN ? :O "med hög röst" sa jag denna gång , så jag skulle kunna överrösta en hel fridtisdgård! *visslar*

KOMISKT IAF, inte för ni kanske förstår nu men psykopat man e emellanåt ;P vi lämnade hursomhelst banken sedan me blickar efter oss, och jag gick sedan tillbaka till praktiken after all & caitlin drog sig emot Resia, & checkade resor inför V-44 .

Kakie-flavour har också , börjat uppdaterat sin gamla blogg efter 1 års tystnad! ;D gosh säger jag bara ÄNTLIGEN, checka in henne http://caitlinz.blogg.se ska hjälpa henne & styla bloggen inom snar framtid vettni ;O mohaha (6) *evil*
Tillägnar er också nu två bilder , en på min mobil & en liten reklam grej för min praktikplats Gina Tricot :D hihi ;



Vill också säga er att nu blir de att hypa min lur, till max me tyyyyyyyyng music :D SÅKLART, vad e luren utan fet musik?
HAHAHAHAHAHA :D ggeeeek - iam :P
TAKE CARE PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0