Måndag ;

fyfan, för alla horungar ;O palla kommentera så jävla fult !
helt ondödigt människor utan hjärtan vill säga ;)
Snart ska man gå & möta en man som hittad min väska me plånbok åtminstone men ingenting annat
mobilerna o kameran e byebye men mina homekeys ;O FYFAN !!
hemma från praktiken idag pga, att man mår så jävla piss efter helgen..
e hos rebecca nu ! älskar att man har sina braow vänner ;) <3
Kärlek för dem, & caitlin vi ber så hemskt mkt om ursäkt efter helgen
synd att du ska peyya något som någon annan tagit sönder en brandsläckare liksom ;O KUL
or not, fuck them all !

Kärlek för alla mina homies & min family <3

Fått tillbaka min handväska nu me plånbok fick alla kort iaf! tur det.
Var o letade efter mina homekeys utanför lokalen men hittades inte
hittade dels en svart skinn jacka KAOS storlek 36, så någon tjej där ute
som saknar sin jacka hör av er till mig jag tog hand om eran jacka, vet hur det e att
bli av me saker inte roligt för fem öre ! PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0