OMG HAHA ;

Har checkat på Blattefierad & jag säger då de shan atci "the man" e ju bara för skön,
för att vara sann, ibland kan man nog tycka det går till överdrift men fan
heller det e ju shan jag snackar om, & han gör det överdrivna roligt me stil vettni !! ;D ^^
Fan vad jag skrattat iaf, & sen på slutet medina & shan "toarulle,toarulle!!" haha lord have mercy! ;P

Tankade en film från 2005 med Eva Longoria " Harsh Times "
som jag aldrig sett så , hoppas på att den e bra för hade tänkt checka in den soon ;D
måste bara säga de att min farmor kom nyss & plingade på!
Jag öppnar dörren har två dörrar brukar alltid säga "vem e de" efter jag öppnat den första, men jag
sket i det nu & öppnade
direkt ist ..

Jag; Heej :)
Farmor; Heej :) skulle hämta lite blablabla!! för han blablabla..
"you name it mkt snack , MEN KOM FRAM TILL SAKEN KVINNA TÄNKTE JAG"
Farmor; Har varit hos några bekanta & fikat ätit tårta osv, vi fyller år & firar tillsammans!
en chockerande Jag; VA ??? ;O, fyller du år idag , men men.. det vet jag ju eller jag o mamma hehe "icke"
, inte visste jag de kan inte ha koll på allt? ;O
skämmiga Jag; Hur mycket fyller du då ?
Farmor; 26 ju ! om vi vänder på det ;D
Jag; Men skönt du e ju inte 60 än =D
Farmor; ehrm, jag e över 60?
en förvirrad jag; haha, ojdå tänkte fel tänkte 56 typ ? :P hehe (A) ^^ men just ja, 62 men det e väl ingen summa?
Farmor; Nej, vi kan ju säga att det e 26, men nu ska jag gå !

" Hur skämmig får man vara " ? ;O
orka vara en sådan idiot som jag e glömma bort min farmors födelsedag
"som jag aldrig vetat"
& sedan göra bort mig så, sket väl i vad hon tänkte hon e ändå snurrig i bollen, men fan haha :D CONFUSED ME
inte att leka me!
Nej nu blir det från blattefierad till harsh times shulululu!!  ;D
TJINGELINGELING : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0