Saturday morning ;

Hallå där ute !

Har gått & blivit en JÄVLA FÖRKYLD, and i really hate it =( why sick ?
Som jag skrev i mitt sista inlägg innan detta; vrf ska man bli sjuk under vinterhalvåren?
Eller det blir väl kanske inte alla,men säkert många
men kanske inte så mkt sjuk som jag blir men ändå, varför blir man de e frågan? den groteska
"KYLAN" ;O antar jag!

Tänkte faktiskt lägga ut lite bilder på Tunisien, för VI ska verkligen boka nu veckan som kommer
jag skiteri vilket jag ska ifrån SVERIGE så e det bara, om jag ska behöva döda till & med så ska jag
away from Sweden! ;D




Ja,det säger sig självt vem vill inte ifrån SverigeKylan till något varmare & skönare klimat ? ;P
DET VILL JAG & MÅSTE JAG! Cashen flyger nog iväg då, men det struntar jag fullständigt i!
Vi måste ju iväg Kakie-Flavour vare sig vilket ;O
Måste checka efter ngt bra nu varje dag tills tisdag & då får de bokas, men blir väl Tunisien må tro :D
synd att Marocko tickets var slutsålt :/ menmen, another time ! ;D

Nu, ska jag sitta & tycka synd om mig denna lördags morgon, & dricka 10liter te & snyta sönder mig själv!
Attans-babianer säger jag då bara! & Hoppas ni där ute får en mycket trevlig lördag,
får över Beccs & Pau, senare de ska äta min omtalade NachoTallrik ;D höhö ^^
& träffa Papps & Släkt & sedan kommer Petros om allt blir som planerat ;D mkt mkt braow! <3

PUSSPÅER ;D // Netteh ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0