Shululu ;

Halluw halluw,
Har varit i skolan slutade 12 så fucking skönt asså så de e sjukt!! :D ^^
Rätt chill vecka detta blir om man säger så ;D dagarna framöver me i hope.. (A) me lite borttagna lektioner
osv , aldrig helt fel visst visst ? :)
Jag säger bara det att bilderna jag lägger här under nu, dit vill jag under vecka 44
& det e nästan ett måste, för nu har jag snackat me min mamita me
som tycker de inte vore helt fel om jag drog dit
 , så jag MÅSTEEE faktiskt dit & det ska jag se till också, vill jag ngt, ska jag ha det igenom
annars blir det inte roligt ! WAFF (A) :D




Inget mindre än MAROCKO DUDES ;D ^^
Väldigt fattigt där har jag hört, de e mkt "tiggande" längs gatorna
men det ska man väl försöka klara galant iaf?
Ska få detta igenom me mina homies som ska me för dit ska vi ;O
FÖRSTÅ DE :D
klarar inte av suedi-land längre OUWF !!

PUSSPUSSPUSS :*
ska moffa en pizza nu som e i ugnen, sen blir
de ut på promenix om ett ex antal timmar kanske blir
en powernap, efter pizzan också om jag ska vara så lat!
TJINGELING ;D

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Ja men tack heeeej, vi drar höstlovet, that's it, tacka guuudarna för att mitt konto ja väntat på i 18 år e mitt nu!!! Måste komma bort ifrån allt o alla, och framför allt MINA BETYYYYYYYYYYYYG O MIN SK:"SKOLGÅNG"!!!!

2008-09-24 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0