Små firat the B-day kid caitlin ;

Är vad man har gjort nu under kvällskvisten :D
trevlans flickan e nu också 18 äntligen som sagt ;P nu blir de krogrundor som sagt framöver, höhö! ^^
trevligt & träffa lite av tjajorna där me o snacka lite om lördagen & moffa tårtor
som en galning :P e ju sjukt mätt har ätit för 10 pers känns det nästan som vettni gott folk!
caitlin var så söt & hon blev så berörd av vissa kort hon fick , så de kom lite tårar <3 gulleplutten :) aww.

Innan, vi åkte till caitlin så har dagen varit rättare sagt "FÖRJÄVLIG" yrat omkring i cirka 20min i någon
jävla skog , vi skulle orientera i.  I västerås dessutom liksom in my ass att vilsna etunabor & en salabo hittar där?
whywhy??, varför ens ge oss en karta o låta oss röra oss där in the HOODINATION ? :O LORD !!

& var bara en sådan deprimerad dag, varför tar skolan kål på en ? & varför e man så fucking deprimerad när de e höst & vinter ? :( vill bara att de blir dec-jan åker då till THAILAND 1 månad säger då det "HALELLULJA-MOMENT", kommer bli så sjukt skönt att få komma bort till värmen for a while.
klarar inte av denna kyla som börjar närma sig oss nu :( fryser som en gris & känner mig sjuk igen också.
& kan inte bli sjuk nu PARTY PÅ LÖRDAG ;D and caitlins party ffs ! :D men har jag feber whatever what , så ska jag DIT MOHAHAHA (6) evil ^^ emot mig själv :P



And caitlin, btw fastän jag var typ deppbitch denna kväll så vet du att jag love yah <3
man kan inte alltid vara på topp ursäktar så hemskt mkt om jag var down i ditt tårtfirande men
jag var ju iaf där huvudsaken iaf ^^ :D

Fredag imorrn,äntligen klarar inte av mer skola denna vecka ;O gosh!
sussa snart döds-trött PUSSS :*


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha naaaw honey, luungt, snälla, om nån va deppig så va d väll ändå JAG=/ Hahahaha typ "18 års ångest" elr va faan man kan kalla d=P haha=)o du vet att ja finns här, no problem, btw, när du Rebecca,Danni o Mickan dragit pimpla ja o Jessica upp resten utav vinet o champagnen=P nu sommnar ja gott snart mohaha, love you girls<3

2008-09-18 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0