Söndag ;

Hallå Hallå där ute :)

Nu har jag inte uppdaterat sen i fredags så de e kanske dags nu ? ;D
I Fredags blev jag upp plockad utav Ulrika & Caitlin, vi fick skjuts hem to Caitlin'z Crib.
Senare på kvällen tänkte vi att " vi vinar lite " som vi redan hade planlagt sen innan.
Jag kände mig sjuk & helt down, men vinaren gick ner ;D

Sedan kom Emma & hennes pojkvän, Faisa, Madde, Mathilda ,
Med flera hem till Caitlin, så att från att ha varit 2
stycken till att bli cirka 14 stycken. De var trevligt me lite umgänge.
Sedan drog alla då blev vi ensamma igen, men då fick man ett samtal
av någon schnögging ingen mindre än dig GREKEN ;D hah ! ^^
Sen var vi väl uppe the whole night tills morgon timmarna.

Under Lördagen var jag ensam kvar hos t caitlin. medans hon jobbade
parken zoo mellan 12-18 segt. drack te & tog lite powernaps framför
tv:en. Checkade pimp my ride i cirka 3 timmar & next sen
Såg jag någon film som var som the mask " maskens återkomst " på tv
sög rejält alltså! ;O inte den bästa om man säger så. menmen.. vad
skulle jag annars göra ensam ?

Sedan kom Caitlin som hade slav jobbat, åkt förbi mig & hämtat kläder
& köpt mat från spicy hot ;D grr ! härligt alltså, var helt fucking down
e verkligen genom förkyld & ont i halsen som en gorilla.
igår chillade vi bara vid tv:en & köpte chips & choklad och shit
från statoil , vi pallade inte göra ngt pga jag e sjuk & mådde inte
så bra att jag skulle orka sitta på en bio, vi skulle ju ha sett
THE LOVE GURU. Men icke, kanske att man går ikväll ist who knows ?

Sitter hos Caitlin nu, hon sjunger HÖGT i duschen cirka 35 olika låtar hon
kör remixer på & hon kör bara några meningar i låtarna hah !! dör av skratt inombord ;D
Hon ska emot jobbet vi blir upp plockade & jag ska hem ;D inte varit hemma sen fredags
ska bli rätt skönt har lite stuffs att ordna :) skönt e iaf , ledig imorrn måste vila upp mig dricka
te och bli frisk alltså , klarar inte av att vara sjuk så hemskt jobbigt.
Har uppdaterat nu iaf :) Hoppas ni haft en bra helg där ute
PUSSPUSS :*


Kommentarer
Postat av: Caitlinz

Asså paniiiiiiik över att ja inte har mitt rum asså hahaha=P Men men as soft o ha farsans helt för mig själv aahhh. Tack för en hel chill kväll honey=)

2008-09-08 @ 09:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0