Tidsfördriv ;

My real husband and me ;


Ett meningslöst inlägg bara för att jag har så fruktansvärt tråkigt just nu
med tanke på att jag ska till skolan imorrn, fastän att jag e sjuk
får mig bara att bli yr i mitt redan förvirrade huvud.
Men, jag vill sköta mig & de gör jag frisk som sjuk, eller försöker iaf?
Har ju Dans lektion i skolan imorrn flera timmar, & det vill jag ju inte missa.
Måste verkligen friskna till ska ju faktiskt börja Taekwondon igen
på Torsdag, jag & Beccs ska dra me oss pau, & amanda ;D
haha crazy crazy , e nog rätta ordet :) & måste verkligen bli helt frisk tills helgen
för jag ska faktiskt till Stockholm <3

Äsh, God Natt där ute ;D
PUSS PÅ ER :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0